Exhibitors

SCANDINAVIAN MIXED 2021

Scandinavian Mixed är världens första helt jämlika tävling där 78
män och 78 kvinnor tävlar om samma prissumma och pokal.
Detta unika koncept lanseras i Sverige på Vallda Golf och Country
club.
Golfbanans unika layout med inspiration från Skottlands links
banor kommer skapa en speciell atmosfär.
Scandinavian Mixed veckan fokuserar på att välkomna alla samt
skapa en miljö anpassad för att skapa långsiktiga affärsrelationer
och unika marknadsföringsmöjligheter.
Du bjuds in till att bli en del av golfhistorien!

VALLDA GOLF & COUNTRY CLUB

Vallda Golf and Country club är rankad som en av de bästa golfbanorna i Sverige
med sin unika links utformning. Vallda har snabbt blivit en av de mest populära
golfdestinationerna i Sverige och kommer i år stå som värdbana för världens första
mixed tävling.
Missa inte chansen att vara del av detta fantastiska evenemang, där du kan ha din
egen yta i vår utställarby mitt i hjärtat av tävlingen.
Utställarbyn kommer bli en naturlig samlingspunkt med, foodcourt,
spelarintervjuer, after golf underhållning och aktiviteter. Här kan ni träffa era nya och
befintliga kunder i en avslappnad miljö

BESÖKARE

Scandinavian Mixed är ett populärt evenemang för många. Hit kommer
besökare som är golf-tokiga till personer som är ute efter en folkfest
Evenemanget besöktes 2019 av hela 68 000 personer. Det absolut störta
åldersspannet var mellan 36–56 år. En stor andel barnfamiljer med en stor
positivitet till aktivering hos partners där 7 av 10 är positiva till att bygga en
relation med varumärket.
70% av besökarna bor inom 100km till Göteborg. 67% av besökarna är män
och 33% av besökarna är kvinnor.
20% av våra besökare innehar en chefsposition, 31% har resultatansvar och
16% sitter i en ledningsgrupp vilket resulterar till en helt unik mötesplats.
Scandinavian Mixed kommer under 2021 att öka fokusen, genom en rad
aktiveringar som riktats mot den kvinnliga målgruppen. En mer jämställd
fördelning mellan män och kvinnor är visionen.
Scandinavian Mixed 2021 inriktar sig mot fyra olika målgrupper.
”Hardcore Golf Fans”, ”Softcore Golf Fans”, Sportintresserade och
Göteborgare..

Glass Celebration Cup Drink Wine  - carlosrenovatio / Pixabay

UTSTÄLLARE

Alt 1

UTSTÄLLARE

  • Tält 5×5 meter i Partner Village
  • Golv, matta, el
  • 15 entré biljetter
  • Fritt Wi-fi
  • 2 Parkeringstillstånd
  • 6 ackrediteringar
  • 4 lunch biljetter – i funktionärsserveringen (Onsdag-Söndag)

EXPONERING

  • Företagets logga vid entrén till evenemanget
  • Företags loggan exponeras i dagsprogrammet
  • Företagsnamnet ovanför utställningsytan
  • Företagslogga med länk på scandinavianmixed.se

Pris: 75.000kr (exkl. moms)

UTSTÄLLARE

Alt 2

UTSTÄLLARE

  • Tält 3×3 meter i Partner Village
  • Golv, matta, el
  • 10 entré biljetter
  • Fritt Wi-fi
  • 2 Parkeringstillstånd
  • 4 ackrediteringar
  • 2 lunch biljetter – i funktionärsserveringen (Onsdag-Söndag)

EXPONERING

  • Företagets logga vid entrén till evenemanget
  • Företags loggan exponeras i dagsprogrammet
  • Företagsnamnet ovanför utställningsytan
  • Företagslogga med länk på scandinavianmixed.se

Pris: 55.000kr (exkl. moms)

Karta över området

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies. 

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.